Så har man gått och blivit förkyld

I går var jag tvungen att åka hem efter lunch då jag vart yr i huvudet och mådde illa. Tryckte i mig ett järntablett och vilade några timmar så vart det lite bättre. Åkte ut till svärföräldrarna när kim kom hem från jobbet. Firade fars dag, fikade och planerade julen lite.

I dag vaknade jag upp med halsont men ignorerade det och åkte till jobbet. Lagom när vi skulle ta in andra patienten så fick jag huvudvärk och näsan började rinna som tusan. Resten utav dagen bestod utav huvudvärk, nysningar och en näsan som aldrig ville sluta rinna. Så med andra ord så har jag lyckats åka på en ordentlig förkylning för det värker som tusan i kroppen.

I kväll efter middagen så spelade jag och hjärtat kinect, som vi har köpt hem i dag. Dock känner jag nu i kroppen att det kanske inte var så smart gjort när man är sjuk men det är ju så himmla kul. Ska dricka te och kolla på ncis nu.

Btw ett stort grattis till angelica och andreas som fick en liten son i går :)

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0