Vart en tripp till badhuset i dag med trevligt sällskap

Efter jobbet i dag så vart det hem och fixa middag, vart kycklingspätt med matvete och vitlöks sås. Sen halv sju mötte jag upp madde utanför våra portar och vi styrde min bil ner mot badhuset.

Vi hade tänkt köra lite vattengympa men vi var lite slöa så vi nöjde oss med att bubbla och basta. Men nästa gång då jävlar ska vi hoppa runt i vattnet till musiken. När vi satt och bubblade satt det några utländska killar och de måste fan mig ha ätit blängsylta och ingen teve kan de ha haft hemma eller för de glodde som idioter på oss.

Efter att vi kom ut från badhuset satt vi oss i kaffeterian med varsin mjukglass och dricka och kollade på folk som bowlade. Sen körde jag hem madde till hennes föräldrar och själv har jag nu parkerat mig i soffan med hjärtat.

I morrn är det fredag och jag jobbar bara fram till lunch sen är eftermiddag fullspäckad i vanlig ordning haha.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0