Vart ett litet uppehåll med uppdateringen

Har inte skrivit på några dagar med det har inte funnits så mkt att skriva om. Jag har mest egnat mig åt att jobba och sen mysa med sambon efter jobbet.

Den där har skrivit en novell och my good jag kan inte göra annat än att skratta åt det. Ordbajsare är nog ett bra ord som beskriver det hela.

Har haft madde, chrille och charlie på besök vilket alltid är lika trevligt. Killarna spelade xbox spel medans madde och jag skvallrade lite. Blir nog mer skvaller i morrn då vi ska åka till badhuset för lite vattengympa samt bubelbad.

Nej nu ska jag göra lite smoothie så jag har något gott och rätt så nyttigt till frukost i morrn sen blir det att bädda ner sig i sängen med mitt hjärta.

/M


Ditt ord
Postat av: Natha

Vem har skrivit en novell? :D

2010-11-25 @ 22:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0