En seg dag på jobbet och så lite HRL

Vi startade våran arbetsdag med HRL utbildning i 1 timme. För de som inte vet vad HRL betyder så är det hjärt och lungräddning.

När utbildningen var klar så fortsatte vi dagen med att behandla patienter dock så fick vi några uteblivande på eftermiddagen. Visst det är väl inte hela världen men när man inte har något att göra i lite mer än 1 timme så blir det himmla segt. Hade inte änns någon akut som vi kunde ta emot och få tiden att gå.

Annars har dagen varit bra förutom den där jävla mensvärken som bråkar med en. Måste fan vara djävulen påfund eller nått. Väl hemma så vart det middag och nu sitter jag i soffan och slöar. Jag ska strax bege mig in i duschen och sen ska vi kolla på film, det blir frankensteins monster från 1934 tror jag.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0