Snön kom och snön försvann

I går när jag klev ut igenom porten och skulle åka till jobbet så möttes jag utav en massa snö. Så det var bara till att borsta fram bilen under snön, åka sakta till jobbet då jag hade sommardäck på. Jobbade bara fram till lunch sen åkte jag ner till plåtis för att byta däck. Vinterdäcken kom på och jag vart 4500 kr fattigare men det var det värt.

Åkte hem till mamma en sväng och fixade lite papper, körde ner henne till bolaget sen innan jag åkte hem och fick lite lunch i mig. Hjärtat kom hem vid 16 tiden så jag började med maten då medans han hoppade in i duschen. Efter middagen vart det soffhäng och när kl var 23 så stod mina ögon i kors så då vart det sängen.

I dag vakande jag kl 7 och det är fan mig inte okej när man är ledigt men jag lyckades somna om som tur va. Klev upp ur sängen vid halv 12 och såg att nästan all snö hade försvunnit. Sa hej då till hjärta som skulle dra iväg på lan och jag själv drog en repa på stan. Hittade en snyggt linne inne på hm som fick följa med hem.

Gick runt i en massa olika affärer nere på stan och letade efter ett ..... .... men fanns inte att hitta i någon affär alls. Så madde ifall du läser det här så tycker jag att du och jag ska dra till norrköping inom en snart framtid och shoppa lite.

Vart en sväng upp till willys sen för att handla på sig lite gott och nu ligger jag i soffan under en filt och fryser satan. Känner att jag borde diska samt städa men jag har banne mig ingen ork eller lust alls. Så det får bli morgondagens projekt ifall jag inte får någon infall senare ikväll det vill säga.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0