Woho äntligen helg

Jobbade bara till halv 13 i dag vilket var super skönt. Efter jobbet hoppade jag in i bilen och drog raka vägen hem för att se åka ner på stan. Kollade in ifall det fanns något snyggt på hem men hittade inget. Vart en tripp till bolaget för att handla lite öl till hjärtat då vi ska ha lite fest i morrn.

Jag avslutade min runda nere på stan med att köpa hem sushi till lunch. Det var otroligt gått då jag inte har ätit det på ett bra tag. Vart till att slappa en stund i soffan sen innan jag fick ett lite ryck och städade större delen utav lägenheten. Har bara badrummet kvar med det tar jag och städar i morrn.

Madde tittade över för en lite stund sen då hon skulle låna en locktäng utav mig, vart lite skit snack i hallen också. Nu sitter jag och kolla på teve och hoppas på att hjärtat kommer hem om någon timme. De skulle jobba över i dag samt i morrn. Så fort han kommer hem så ska jag fixa till middag åt oss, kyckling och pastagratäng.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0