Min fredag i större delen bilder och lite text


Var hundvakt åt rosco och han hittade sig sin plats i soffan


Och vad ska man säga han gillade verkligen att ligga i soffan


Passade på att baka lite hallongrottor i dag


Rosco vad nöjd över att få vara här i dag så jag fick en stor puss utav honom


Sen var vi tvugna att visa att vi kan posa lite


Madde och charlie kom över på lite fika innan vi tog en långpromenad


Efter nästan 2 timmar ute på promenad så somnade rosco i soffan nöjd och belåten


Men han vart genast pigg sen när kim kom hem och för det är ju så skönt när någon klappar på än


Sen åkte vi hem till min kusin och hennes man i sköldinge för att lämpa av rosco samt äta middag hos de. De bjöd på plankstek vilket smakade förbaskat gott. Sen vart det en massa skit snack, karlarna groggade, min kusin drack vin och jag höll mig till cola samt alkoholfritt vin då jag körde. Hade en jätte trevlig kväll där ute vilket bara måste göras om. Var hemma i stan vid halv tolv tiden, kollade läget ute på krogen men det var ingen hitt så vi åkte hem i stället och bäddade ner oss i sängen. Ja så där såg min fredag ut.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0