Mmm kött

I går så hade vi vårbokslut på jobbet vilket innebär att vi gick igenom en massa siffror och kollade hur vi lågt till gent emot målen vi hade uppsatta för det första halvåret.

Åkte iväg och käkade lunch och ja det var väl helt okej men inte mer än så. När vi kom tillbaks sen så hade vi lite gruppövningar innan vi avslutade våran dag vid 16 tiden.

Kim och chrille hade killkväll i går och nördade xbox medans jag gick över till madde och charlie. Vi satt och skvallrade lite samt kollade på S.W.A.T som gick på teve.

I dag så har det rullat på ordentligt på jobbet, vi hade mest bara en massa lagningar men det är rätt så skoj. Trycket in hörlurarna till mobilen under lunchen och lyssande på lite musik samt tog en liten power nap. Eftermiddagen flöt på utan några som helst problem.

Vi fick våran lista på hur sechemat ser ut en när vi ska åka på klinikresan om drygt 2 veckor. Vi ska bl.a frossa i en räkbod, skjuta lerduvor, ha skatt jakt, åka på hummersafari. Ja just det nämde jag att allt det här ska vi göra i smögen, pretty nice :D

Nu sitter jag i soffan och bara slappar efter den varma duschen jag tog förut. Hjärtat fixade middagen ikväll och det vart lövbiff med klyftpotatis. Fy tusan vad gott det var, har blivit riktigt tokig i kött nu och det är nog hjärtats fel :P

I morrn kommer danne förbi med mys/sov/mat monstret rosco (hund) som jag ska passa under dagen. Tänkte även passa på att baka lite hallongrottor och sen ska vi promenixa med madde och charlie. På kvällen blir det ut till sköldinge och lämpa av rosco till min kusin och danne. Sen blir det även middag hos de vilket ska bli trevligt och det bjud

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0