Nästan klar

Såg att jag inte har skrivit något sen i tisdags men det är inte så mkt som har hänt. Veckan har bestått utav jobb och i dag så var jag ledig. Gick upp i skaplig tid endå för att hinna med allt jag skulle göra i dag.

Åkte hem (gamla hemmet) och packade ihop mina saker och rensade ut en massa skit som skulle till tippen. Tog ett avbrott och gick bort till min frissa då hon skulle färga håret i dag på mig. Passade även på att toppa det samt färga ögonbrynen, resultatet vart kalas bra. Så nu är man ordentligt mörkhårig igen.

Sen vart det hem och kasta i sig lite lunch innan jag åkte ner på stan för jag hade möte på banken och när det var klart gick jag iväg och röstade. Sen vart det tillbaks "hem" och fortsätta packa och rensa bort en massa skit.

Mamma var så snäll och hjälpte mig bära upp kartongerna till lägenheten, vart några vändor upp och ner för trappen. Sen när allt var uppe så var det bara att ställa iordning och lägga in allt på sin plats. Min skosamling har krymp från 28 par skor till 20 styckna och det är inte illa för att vara mig. Är nästan klar med flytten, ska kolla igenom vad det är för saker som står på vinden.

Kim fixade middagen medans jag plockade i lägenheten, vart fläskytterfilé med pommes. Sen efter middagen kom kristian förbi en sväng och lämpade av lite svart trumpetsvamp som han hade plockat. Bjöd på kaffe och snackade lite skit en stund innan han skulle bege sig hem.

Nu står hjärtat i duschen och jag passar på att nörda lite. Ska kolla in ikeas hemsida och se ifall de har några snygga bokhyllor som faller oss i smaken.

/M




Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0