Plocka och städa

Hjärtat och jag har varit duktiga och plockat i ordning en massa i lägenheten och städat lite. Har hunnit med att sätta upp lite tavlor också. Var även över en sväng till mina föräldrar och gick igenom lite prylar och hämtade hem det allra sista nu.

Resten utav dagen blir det till att bara ta det lungt, läsa en bok och bara vara. Efter middagen ikväll ska vi glo på lite film och sen är det säsongs premiär för scrubs och det kan man ju bara inte missa. Får hoppas att jag orkar hålla mina blå ögon öppna tills dess.

Veckan som kommer består utav jobbe måndag-torsdag.
Hjödpunkten under jobbveckan är att det blir smörgåstårta på tisdag :D
Onsdag = Grabbkväll så då trallar jag över till madde och charlie för lite skvaller.
Fredag hundvakt åt rosco, då blir det mys samt promenad med madde och charlie.
Lördag blir det norrköping och lite heminrednings shopping.
Söndag tar vi dagen som den kommer :)

/M




Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0