Tråkig tisdag

Har inte hänt något speciellt roligt i dag utan den har mest bara varit tråkig. På friskvården tryckte jag in mp3 i öronen och tog en långpromenad, stundvis var det skönt när man kom i lä men när det blåste så vart det riktigt kyligt.

Sitter i soffan och varvar ner lite har precis diskat undan disken sen i går och sen passade jag även på att raka bena. Orkar inte göra det sen i kväll när jag ska duscha efter som det kommer bli så sent. Ska hem till mor och far sen vid 19 tiden för morsan och jag ska köra iväg lite kläder. Sen när jag kommer hem så hoppas jag på att älsklingen har kommit hem (han skulle vara kvar lite längre på jobbet) samt fixat middag åt oss.




Här kommer lite olika bilder som jag kände för att ladda upp.


Anje och andreas när de var på besök här sist


Kalle när han var på besök här sist samt chrille med en mobil i högsta hugg


Madde med charlie i knät samt chrille som leker medmobilen den lilla nörden


Mitt :love: som posar lite drygt


Så här mörkt och fint vart mitt hår närjag färgade det sist


Sambos på riktigt med :love:

/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0