13 timmars sömn

Vart inget jobbande för min del i dag då jag vaknade med feber så ringde och sjukanmälde mig. Sen kröp jag ner i sängen igen brevid älsklingen. När vi sen vaknade till liv och klev upp ur sängen så var kl 12.15 och vi hade sovit i 13 timmar.

Det var nog 13 välbehövliga timmar för min kropp då jag har jobbat i 4 dagar med feber, kanske inte det smartaste men man förlorar ju så mkt i inkomst utav att vara hemma.

Men fick ialla fall på mig lite kläder och sen åkte vi ner till apoteket och fyllde på vårat föråd med alvedo som så lägligt tog slut i går. Visserligen har vi alvedon i brustabletter med jag avskyr att dricka sånt, tabletter ska det vara. Haha låter nästan som en piller kärring.

Väl hem tog vi det lungt innan vi sen diskade och plockade lite i lägenheten. Sophia kom och lämpade av lily vid 17 tiden så vi ska va hundvakt åt henne. Fixade sen middag och reste utav kvällen har vi tittat på teve och film.

Skall strax gå ut på en sista kisspromenad innan det blir sängen för min del. Vet dock inte hur populärt lily kommer tycke det är med promenad då hon ligger och snarkar för tillfället.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0