4/4 2011

Har varit pigg och allärt på jobbet i dag även fast jag inte lyckades somna ordentligt förens kl 3 i natt. Det berode på att jag var så smart eller inte som vilade 45 min i soffan vid 16 tiden i går. Sen så var jag ännu mer smart eller inte som drack en massa cola på kvällen.

Men dagen gick som sagt riktigt bra och klockan den har nästan sprungit fram dock så försvann piggheten när jag kom hem. Då slog i stället tröttheten till, höll på att somna till i soffan nys med älsklingen var så snäll och petade på mig. För han vet att sover jag dåligt under natten så sover även han dåligt då jag oftast ligger och vrider o vänder på mig.

Sitter framför datorn nu och ska försöka hålla mig vaken fram tills 22 tiden, är jag fortfarande trött då så blir det sängen för min del. Det är ingen mening att jag går och lägger mig tidigare för då kommer jag bara vakna pigg i natt vilkte inte är någon höjdare.

Nä surfa runt och se ifall man hittar några roliga sider att fördriva tiden med.

/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0