Bilder på vad jag handlat på mig under de senaste shopping tripperna

1:a bilden är på påslakana jag beställde från hm, 2:a är nya bikinin jag hittade när jag var i norrköping med madde. 3:e och 4:e bilden är tubtoppar som jag fyndade på hm för 99 kr för 2 st när jag och madde var i norrköping.




5:e bilden är en vit tubtopp som jag inhandlade på hm när jag var på marieberg i helgen. Inhandlade även den vita blusen på hm som ni ser på 6:e bilden. 7:e bilden är det nya duschdraperiet som jag hittade på lagerhaus.

8:e bilden är en penkjol med körsbär som jag köpte på sweet poison. 9:e bilden är en underkjol i tyll och 10:e bilden är en bandana (hårband), älsklingen köpte de sakerna åt mig på sweet poison. Samtliga saker inhandlades i helgen på marieberg.

Om ni klickar på bilderna så blir de större.

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0