Dags för uppdatering

Fredag: Började mitt nya jobb (vikariat) på folktandvården i katrineholm i går. Det gick bra, var mkt nya rutiner att ta in men ska väl få kläm på det under de närmaste veckorna.

Efter jobbet gick kim och jag hem till mina föräldrar där vi vart bjudana på mat, tonfisk med sallad och bröd. Efter middagen så kände jag hur kinderna började hetta och det visade sig att jag hade feber, hade haft huvudvärk halva dagen på jobbet.

Fick ialla fall alvedon av mamma så det skulle bli bättre sen vid 21 tidne gick vi hämt. Fixade till mig och sen kom sofie och natha över. Vi snacka lite skit och drack i köket innan vi drog ner till lilla krog då johnny hootch gang seplade. Jag vart inte så långvarig då jag inte kände mig så kry så var hemma hos älsklingen vid halv tolv.

Idag: Febern är borta så det är skönt med huvdvärken sitter fortfarande i lite. Älsklingen åkte ut till sköldinge för att fixa med forden, hade tänt följa med men orkade inte. Jag låg istället kvar i sängen fram tills kvart över 1. Vill vara pigg tills i kväll då vi ska över till madde och chrille för att ha spelkväll med malin och dansken.

Tittar på teve och slöar i soffan, funderar dock på att åka upp till willys och handla lite gott. Det är sockersuget som har slagit till, jävla mens säger jag bara.


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0