Hade ingen ork i går

Hade ingen ork att skriva i går men gårdagen bestod utav jobb. Sen när jag hade slutat mötte jag upp kim nere på stan för att handla kött i den nya köttbutiken. Köpte några fina köttbitar tills i dag då vi ska grilla sen åkte vi iväg och köpta tahimat.

Väl hemma trycke vi i oss maten sen åkte vi upp till willys för att köpa det sista till grillningen idag.
Resten utav kvällen tog vi det bara lugnt och slöade framför teven då vi båda var helt slut efter jobbveckan.

I dag så gick kim upp vid 5 tiden och åkte till jobbet då han skulle göra klart en panik jobb, får se hur dags han kommer hem i dag.

Själv gick jag upp vid 9, plockade ihop lite tomburkar som jag pantande. Gick ner till bolaget sen och köpte öl till hjärtat så han har något gott att dricka till grillningen i kväll. När jag kom hem sen så fixade jag till balkongen och la dit den gröna mattan. Städade av lägenheten sen innan jag hoppade in i duschen och nu sitter jag framför teve och varvar ner.

Senare i dag så kommer laxå borna hit och då ska vi samt madde, chrille och charlie åka utt till sköldinge där vi ska grilla och fira valborg. Ser ut som om det ska börja regna vilken sekund som helts, hoppas dock på att de träliga molnen försvinner och att det kommer va uppehåll hela kvällen.

Trevlig valborg på er alla!

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0