Härlig vårdag

Jobb i dag och jag sprang runt som en yr höna för att hitta alla saker jag skulle ha. Har väl lärt mig vart 1/3 av alla saker står nu. Fick se en ny sak idag, nämligen hur man bränner bort tandkött vilket var intressant. Hade även en gammal klasskompis som gick året över mig på vård som patient i dag.

Har varit kanon väder hela dagen och det är trist i sånna lägen att man har ett inomhus jobb. Fast det är skönt att det är ljust ute för man får mer energi på något sätt även fast man står inne och jobbar.

Träffade på madde, chrille och charlie ute på gården när jag kom hem så vi stod och snackade ett tag. Bokade in fika på onsdagkväll vilket aldrig är fel.

Nu ska jag snart ta mig bort till coop för att köpa lite små saker vi behöver till maten under veckan.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0