Räknat timmar

Kände mig inte så kry när jag åkte till jobbet i morse men det var bara att bita ihop. Dock så räknade jag ner timmarna tills arbetsdagen skulle vara över. Det gick långsamt men tillslut så var äntlige jobbdagen över.

Har nyst, snorat och frusit större delen utav dagen så men andra ord börjar jag nog bli ordentligt sjuk. Väl hemma så låg min underbara karl nerbäddad i soffan. Han hade gett upp och gått hem vid lunchtid då han inte mådde bra.

Vi sammlade ialla fall ihop lite krafter och fixade middag men nu sitter vi i soffan helt utslagna och ser på hockyn. Känner hur det börjar värka i hela kroppen nu så jag får se ifall jag kan ta mig upp till jobbet i morrn eller om jag blir sängliggandes.

Ja jag har ju utmanat ödet och jobbat med feber hela den här veckan vilket kanske inte är det smartaste. Men va fan man förlorar ju så mkt pengar på att vara hemma och sjuk, känner inte rikigt att jag har råd med det.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0