Så jävla trött på folk

Hade bestämt med en killkompis att vi skulle dricka öl/cider hemma hos mig i dag och sen dra ut på statt (bestämde det i tisdags). Men nu helt plötsligt så vet han inte ifall han kommer då han inte rikigt känner för krogen. Jag sa att vi behöver inte dra på krogen utan kan sitta här hela kvällen o snacka skit o dricka. Han skulle tänka på det, endå var det han som tycke det passade jätte bra denna helg.

Åh det är så jävla typisk när man bestämmer något med personen i fråga. Men natha kommer ialla fall över och tt skulle titta över en sväng sen oxå. Well well han skulle höra av sig ifall han skulle titta förbi, lär väl säkert inte hända i vanlig ordning.

Nä gott folk sista gånger jag kommer försöka dra ihop lite folk för att sitta och dricka hemma hos mig. Btw du kan ju fet glömma att jag tänker åka ut till skogen och dricka öl hos dig. Närmaste skogen någon utav mina bilar kommer att komma är sköldinge!

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0