Snor fröken

Jobbade bara fram till lunch i dag och större delen utav min jobbdag så hade vi klinikmöte samt repetion av röntgen. Så jag hade bara två patienter i dag vilket var skönt då näsan rinner och har sig.

Halsen börjar som tur va ge med sig men feber ploppar upp på nätterna. Men det är bara att ta en stor glas vatten och två alvedon så brukar det lösa sig.

Gick hem en sväng till mamma och pappa efter jobbet och sen vart det hem till diskberget som jag lyckades ta mig igenom. När jag var klar med det så var min plan att bara ta det lungt men det sket sig. Fick ett ryck och plockade i ordning i lägeneheten, passade även på att sätta igång en maskin tvätt.

Nu har jag parkerat mig i soffan och kollar på teve, väntar på att tvätten ska bli klar samt att hjärtat kommer hem så jag kan börja med maten. Ikväll ska jag bädda ner mig i soffan med en stor kopp té med honung.

/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0