Spelkväll och rulltårtsbakning

I går kväll så gick vi över till madde och chrille för spelkväll. Malin och dansken kom över och gjorde oss sällskap i spelandet :) Vi spelade kinect mini games sen vart det lips och till sist avrundande vi med rock band. När klockan var tjugo i 1 så kastade vi in handduken och gick hem allesammans. Men det var en mkt trevlig och lyckad kväll som vi får ta och göra om.

I dag så åkte vi ut en sväng till sköldinge, stannade på häxorna och köpte varsin räckmacka att ta med oss ut. När vi var där så messade john så vi fick åka tillbaks till stan och hämta upp honom då han vill ha skjus hem till sköldinge. Käckade mackorna där ute och snackade lite skit innan vi sen åkte in till stan och willys.

När vi var klara med handlingen svängde vi förbi mina föräldrar för att hämta min blus som min mor hade sytt åt mig. Sen hem och plocka upp varorna innan vi slöade framför teven stund innan vi tog med lite bestyr. Gick över till mina föräldrar då mamma skulle hjälpa mig med min deklaration.

Vi fick ihop deklarationen så när jag kom hem sen så fixade jag den på internet och sen roade jag mig med att tvätta och byta sängkläder. Käkade middag och efter det vart det duschen, färgade ögonbryna och sen fick jag ett ryck och bakade en rulltårta.

Nu sitter jag i soffan och slöar, tittar på en film på 4:an och den verkar vara riktigt bra. Väntar på att rulltårtan ska svalna så man kan smaska i sig lite utav den :)
/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0