En tur till norrköping

Var ner till länsförsäkring i morse och avslutade försäkringen på volvon. Sen åkte hjärtat och jag till norrköping och bauhaus. Där inne handlade vi hårdvaxolja till vårat köksbord som jag ska slipa till på torsdag.

När vi endå var nere i norrköping så åkte vi till köpcentret i ingelsta. Kom där ifrån med en ny strandklänning, kofta och en klänning. Hjärtat kom där ifrån med två snygga t-shirts från carlings.

Vi lunchade på max innan vi åkte hem, väl hemma vart det lite små handling på ö&b samt willys. När vi hade landat hemma sen så tvättade jag två maskiner tvätt, passade på att vila en stund medans tvättmaskinen gjorde jobbet.

Har varit över en sväng till mina föräldar, mamma svarade på lite frågor jag hade på hjärtat. Fixade mat när jag kom hem förut, nu sitter vi här i soffan och lyssnar på åskan.

Får se om vi går ner på stan sen och kollar på kk-joggen, carlo ska ju springa så det kan ju vara roligt att titta på.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0