Fick ialla fall lite sovmorgon

Måndag i dag och jag skulle igentligen ha varit ledig men de ringde från jobbet halv 8 och undrade ifall jag kunde hoppa in. Klart jag kunde göra det, blir ju lite extra klirr i kassan vilket aldrig är fel.

Dessutom så fick jag ju lite sovmorgon jämför mot i morrn då klockan ringer 6.25. Minder rolig var att jag var rättså trött då jag hade legat större delen utav natten med magont. Men dagen gick fint ändå och klockan snurrade på fort.

Middagen ligger i magen och jäster, slö tittar på teve och väntar på att tvätten skall blir klar för upphängning. Sitter och finular på ifall man skulle börja träna på gym igen. Se om man kanske kan dra med sig hjärtat så han kan pusha på än lite.

Bara 4 dagar kvar sen blir det sol, bad, värme och en massa kylda drycker =)

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0