Känner mig som en ny människa

Gått upp tidigt två mornar i rad även fast jag har semester. I går var det för att jag hade tandläkartid halv 8, lagade ett hål. Sen när jag kom hem myste jag ner mig i sängen en stund brevid hjärtat.

Resten utav dagen var vi i sköldinge och pysslade lite. Sen på kvällen så tittade vi på jiddra inte med zohan, enjätte roligt film med adam sandler.

I dag så gick jag upp tidigt då jag hade massagetid halv 8, det var såå skönt. Jag känner mig som en helt ny människa. Det här är verkligen något folk borde ta och unna sig lite oftare, kanske gå 1 gång var annan eller var tredeje månad.

Nu ska jag dricka ett glas vatten och sen traska över till min mor med taxfree katalogen, efter det blir det en tur ner till stan och sen en fika med natha.

Eftermiddagen kvällen avrundas med först middag på harrys med hjärtat och sen över till våra underbara grannar för lite balkonghäng innan vi drar ner till öltältet.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0