Lugna gatan

I går kväll vart det fika hemma hos våra underbara grannar, kom hem vid 23 tiden så då vart det bara att hoppa i säng.

I dag jobbade jag bara fram till lunch, skönt med korta fredagar. Styrde bilen hem till mina föräldrar då jag skulle hämta en resväska samt en kruka. Mamma följde med hem och hjälpte mig plantera om 3 blommor som fick flytta in från balkongen till lägenheten.

Vi åkte ner på stan en sväng då jag skulle hämta ut mina pysselsaker hon britt-maries pyssel och pynt. När jag ända var där nere passade jag på att beställa lite mer saker.

Sen vart det en tur in på hm där jag hittade en fint linne som fick följa med hem, tog en tur in på bolaget och kom ut med lite öl till mitt hjärta. Sen köpte jag sushi och åkte hem till mina föräldrar och käkade middag med de.

Resten utav dagen/kvällen har jag diskat, städat och tvättat lite. Nu sitter jag och slöar framför teven i min ensamhet då hjärtat är på jobbet då de skulle ha firmafest ikväll.

Han ska plinga sen när han vill att jag ska komma och hämta honom, får se hur rund under fötterna han är då :P

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0