Öltölt och en ny bil

I går så gick hjärta och jag till harrys där vi käkade en jätte god middag bestående utav harrys egna hamburgare. Det var en stor hamburgare med jätte goda pommes och BBQ sås till, jag passade på att köra på efterrätt också som vart vit och mörk chokladmousse med frukter.

Maten var jätte god så vi var verkligen mätta och belåtna när vi gick där ifrån. Landade en stund hemma, vilade innan vi fixade till oss och gick över till madde och chrille. Satt på deras balkong och snackade skit, drack öl med de, dansken, mange och nettan.

Vid tio tiden så gick vi ner mot öltältet, betalade inträde och sen vart det baren och handla öl/cola. Tog några varv inne i tältet, träffade några styckna man kännde. Det vart skönt att man inte träffade på så många man kännde och slapp springa på alla korkade jävla idioter som annars har en förmåga att komma dit.

Vi drog till donken vid halv 1 för lite mat och sen vart det hem och kura ner sig i sängen då jag var frusen som tusan. Det märks att vi börjar närma oss hösten för sommar kvällsvärmen eller vad det nu heter/kallas för har verkligen försvunnit.

I dag klev vi upp vid 11 tiden, var lite små sega. Traskade över en snabbis till mina föräldrar innan hjärtat och jag gick ner på stan sen. Vi käkade vildsvinskebab/vårrullar samt så tog vi en sväng och kollade in knallemarknaden.

Gick hem och slöade en stund innan vi sen åkte ut mot mellösa då jag skulle kolla på en bil. Bilen var fin, ägaren var vettig så det vart affär av det hela. Så nu har man en röd och fin ford focus kombi i sina ägor.

Stannade till hos svärfar på vägen hem så han fick bedöma bilen och så vart det lite fika oxå. När vi kom hem sen så gick vi upp till grannarna för att hämta ölen som vart kvar sen i går. Madde var relativt pigg medans chrille var bakis delux den stackaren.

Käkade middag för ett tag sen och nu är det data/tevespels nördande som gäller. Dags att börja ladda upp batterierna för hjärtat börjar jobba på måndag och jag på tisdag. Med det är bara 3 veckor inna vi har semester igen och då åker vi till turkiet :)

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0