Som vanligt

Denna lediga dag har jag tränat lite och sen städad, vilken ovanlighet va. Jag brukar nämligen alltid städa de dagarna jag är ledig för att jag tycker det är avkopplande.

Läste lite korsord som avkoppling i dag men var tvungen att lägga i från mig tidningen då ögonlocken vart tunga. När hjärtat kom hem från jobbet så fixade vi till middag. Vart en jätte god tacopaj, är fortfarande proppmätt och då käkade vi för nästan 5 timmar sen.

Åkte ut en sväng till sköldinge och lagom som vi kom ut så började det regna. Tog en fika där ute, kim hjälpte carlo lite med bilen.

Nu sitter vi i soffan här hemma och tittar på teve. I morrn är det dags för jobb igen och sen på kvällen blir det fika med grannarna :)

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0