23 december

Shit i morrn är det julafton, tänk att denna månad har gått så fort. Dock ser det ut som att det inte kommer bli någon speciellt vit jul då det börjar bli mildväder ute. Tycker det är tråkigt nu när vi äntligen fick snö, mest synd tycker jag det är om alla barn som tycker det är så roligt att leka ute i snön.

Idag ska jag slå in theos julklapp, han aldrig med det igår. Sen skall det bakas kaka, lägenheten skall städas av och sen ska jag pyssla om mig själv.

Ikväll blir det en fika med våra underbara grannar samt waerner och förhoppningsvis nina. Det var super länge sen man såg de. De bor ju i halmstad nu så det blir ju inte att man ses så ofta då.

/M



Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0