Äntligen har den kommit

Var fortfarnade mätt imorse sen julbordet vi käkade igår. Jobbade fram till lunch i dag och lagom till frukostfikat så föll det jätte stora snöflingor. Dock så smällt de bort efter ca 1 timme då det inte är tillräkligt kallt ute.

Påvägen hem stannade jag till vid coop för att köpa en sallad samt hämta ut min bok som jag hade beställt. Änligen har den kommit, har längtat efter den hela veckan. Boken heter Metamorfoser och är en bok på en massa outgivna bilder på Marilyn Monroe.

När jag kom hem så käkade jag salladen och sen slog jag in älsklingen julklapp då den är helt klar nu. Spelade även lite wordfeud med älsklingen, vi startade partiet i går och så slänger vi in ett ord när vi har lite tid över. Än så länge så leder jag men det håller nog inte i sig så länge.

Jag skall strax sätta på lite bra musik och ta tag i disken innan jag lägger mig i soffan och börjar blädra i den ny inköpta boken.

/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0