Börjar denna vecka med en trevlig..

Måndag och vi börjar den nya veckan med att jag ska ta en god lunch på sultans med madde. Lär nog bli så att vi kommer sitta där och snacka bort minst 1½ timme.

Hade planer på att gå hem till mina föräldrar och låna deras telefon för att ringa ett samtal men pga vissa saker så får jag skjuta upp det tills på onsdag. Men jag sitter inte syslolös innan min lunch date utan jag ska städa undan det sista från lördagsen fest.

Vi har en uppsjö utav glasflaskor så de ska sammlas ihop och sen ska jag dra ett varv med snabeldraken. Efter lunchen blir det bort till återvinningsstationen vid copp för att slänga flaskorna och sen blir det nog ett varv på ö&b för lite små saker.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0