Fredag älskade fredag

Änligen fredag i dag och det är inte vilken fredag som helst utan idag fyller mitt älskade hjärta år. Han fick sin födelsedags present utav mig i morse och han vart så njöd. Han fick pengar så han kan köpa ett nytt handsfack till bonnevillen.

Jobbade fram till lunch i dag och det har flytit på bra. Efter jobbet så åkte jag och hämtade smörgåstårat vi hade beställt, den ser jätte smarrig ut. Den skall förtäras i morrn när kims föräldrar samt bröder kommer över och firar honom.

Han med en sväng på stan också då jag behövde köpa hudlotion då mina ben är väldigt torra och jag vill inte klia sönder de. Nu sitter jag hemma och har precis moffat i mig smörgåstårtsbiten som vart över från fikat i går. Det smakade lika bra i dag som det gjorde igår.

Skall ta tag i disken om en stund och sen skall jag hem till mina föräldrar och äta middag då mitt hjärta ska iväg på julbord ikväll med sitt jobb.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0