Fredagskväll

Efter att jag hade poppat lite musik och diskat så tog jag en sväng med snabeldraken. När karln kom hem efter jobbet så åkte vi ner till möbelmagasinet för att se ifall skugggolvet hade kommit men icke då.

Så det vart till att åka hem, la mig i soffan med datorn och kollade runt på en massa sidor. Vart lite trött så jag passade på att vila en stund sen när jag hade vaknat till liv låg hjärtat och jag och myste en stund innan vi tog tag i maten.

Resten utav denna fredagskväll har vi bara tagit det lugnt, jag lyssnat på musik och karln har spelat xbox. Vi har även spelat wordfeud( typ alfapet fast på mobilen) och ibland är det fan mig inte lätt att få ihop några ord.

Men nu börjar klockan bli mkt så det är snart dags att gå och lägga sig för i morrn skall vi åka till marieberg för lite shopping.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0