Good Night

Ögonlocken börjar bli tunga så det är dags att förpassa sig till sängen. Vill ju vara pigg och utvilad tills i morrn kväll då flera utav mina underbara vänner kommer hit för att festa lite. Jag hoppas på milt väder utan regn och snö så vi alla slipper frysa och se ut som dränkta katter när vi ska göra stan osäker i morrn kväll.

Denna fredagskväll har ialla fall bjudit på en sväng ut till sköldinge, fick med oss lycktorna hem till pontiacen så de skall upp på vinden sen. Tog oss ett varv inne på willys och handlade bröd till frukosten i morrn samt lite annat.

Vi har myst i soffan och ätit lussebullar och så började jag titta på en norsk deckare men ledsnade efter 1 timme. Har läst boken och tycker den är 10 gånger bättre än vad jag såg utav filmen. Mer än så har inte hänt ikväll.

Så god natt allt folk och hoppas ni haft en trevlig fredagskväll :)

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0