Kurerar mig med en kopp té

Klev nyss ut från badrummet efter att ha tagit en lång och varm dusch. Nu sitter jag nerbäddad i soffan och kurerar min stackars hals med en kopp té med mkt honung i. Hoppas hoppas att halsontet försvinner för jag har varken tid eller lust att bli sjuk nu när julafton närmar sig.

Annars så har jag bara tagit det lungt i dag, lunchade med madde tidigare under dagen. Sen vart det tippen för att slänga glasflaskorna då det inte gick att slänga de bort vid coop för att deras behållare var överfulla. Vart ärven en sväng upp till ö&b samt willys innan jag styrde bilen hemåt.

Intressantare än så här har min måndag inte varit. Men nu ska jag dricka upp resten utav mitt té och läsa lite bloggar innan jag kryper ner i sängen och tar natter.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0