Marieberg

Kom upp i skapligt tid och käkade frukost innan vi styrde bilen mot marieberg. Det var inget höjdar väder ute, det regnade och blåste men det gick bra att köra ändå.

Det var inte bara vi som hade fått för oss att åka till mariberg för att shoppa, det var lite smått kaos i rondellen vid shoppingcentret. Och att hitta parkering tog lite tid men tillslut fick vi tag i en bra plats till allt förlångt från entrén.

Vårat första stopp vart inne på sweet poison där vi köpte två jätte tuffa tröjor till theo i julklapp. Det fanns hur mkt snygga barnkläder som helst, den dagen vi får barn kommer jag shoppa loss där inne.

Sen vart det jc då jag behövde köpa ett par nya jeans då mina favvo jeans som jag har nu är för stora för mig. De har blivit så där osmikrande pösiga i arlset. Så jag kände att det var dags för ett par nya, till min förvåning var jag tvungen att gå ner 2 storlekar för att de skulle sitta bra.

Men jag klagar inte, det ger verkligen resultat med att dra ner på intaget utav läsk och godis. Det tackar vi för, det är ju roligt att det märks när man gör nyttiga ändringar i sin kost.

Innan vi åkte hem så köpte vi en jättefin kungsgran på bauhaus, den skall vi pynta sen ikväll. När vi åkte hem sen så kom det ner en massa snö blandat regn och naturligtvis så blåste det ju en hel del också.

Men vi tog oss säkert hem och sitter nu nerbäddade i soffan, jag framför datorn och älsklingen framför xbox:et. Jag skall snart stänga av datorn och lägga mig och lyssna på lite musik samt vila ögonen en stund.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0