Mellandagsrea

Var nere en sväng på stan med natha förut i dag och kollade in mellandagsrean. Det var ingen höjdare, inte i mina ögon ialla fall.

Jag hittade dock en snygg kofta inne på hm (ej på rea) som fick följa med mig hem. Sen köpte jag ett block, färgpennor och torr shampoo inne på åhléns.

Efter att ha varit på stan så gick jag hem och käkade lite lunch innan jag åkte ut till sköldinge. Älsklingen höll på i garaget med bilen, själv gick jag ner till svärmors lokal. Hjälpte henne att städa och få lite ordning på alla hennes pysselsaker.

Åkte hem vid 15 tiden, passade på att göra ett stopp på willys innan jag åkte hem och tog tag i disken. Älsklingen kom hem sen och fixade maten medans jag plockade i ordning i lägenheten.

Nu sitter jag i soffan och tar det lungt, ska hoppa in i en varm dusch om en stund. Sen får jag se om jag kanske ska pyssla lite.

/M


Koftan jag köpte, den ser svart ut på bilden men är i verkligheten mörkblå

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0