Nu ligger korten på lådan

Förmiddagn har jag spenderat ner på stan, fixat frimärken till julkorten. Så nu ligger de på lådan och väntar på att få komma fram och göra mottagaren glad.

Kollade igenom lite affärer för att se ifall det fanns något snyggt klädesplag men icke då. Fast det gör ju inte så mkt, det är ju bara bra för min plånbok och min nästan överfulla garderob. Handlade ialla fall nytt smink bortagningsmedel då det böjrar ta slut, sen unnande jag mig även en god lunch. Vilket bestod utav 12 jätte goda sushi bitar.

Nu ska jag fortsätta beta av dagen to do lisat, först ut är att ta tag i disken. Kanske inte det roligast men det funkar ifall man sätter på lite bra musik.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0