Nu tar jag natter

Nej nu känner jag att det är dags att lägga allt åt sidan för att bädda ner sig i sängen och vila de små blå. Har suttit halva kvällen med att fin putsa på tatueringen. Dock känns det som att det saknas något men jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är.

I morrn är det jobb som står på dagordningen och på kvällen så har jag för mig att älsklingens bror med sambo skulle titta över. Fira honom i efterskott så då blir det fika, får se ifall det blir någon smörgåstårta eller stubbe. Ärligt talat så börjar jag ledsnat lite på det efter att ha ätit det 4 dagar i rad :P

Nej god natt på er alla o hoppas ni haft en underbar måndags kväll.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0