Så gott med smörgåstårta

Dagen har spenderats på jobbet, det har varit fullt upp hela dagen. Men sånt gillar vi för det får tiden att gå snabbare. Det hade ju inte gjort något ifall det hade varit lite roligare väder ute men det är bara att gilla läget.

Vi har ialla fall pyntat på jobbet med en massa julstjärnor och ljusstakar så även fast det är grå trist väder ute så gör allt julpynt att man blir på lite bättre humör.

Svängde förbi willys på vägen hem från jobbet och inhandlade julmust och kaffe då mina föräldrar skulle komma över på fika. De grattade älsklingen en dag i förväg, han fick två stora jäskärl utav de som han han brygga mjöd i.

Vi tryckte i oss smörgåstårtan som smakade gudomligt gott, har längtat efter den under hela dagen. De gick hem för en stund sen, nu sitter älsklingen och jag nerbäddade under varsin filt.

Snart kör våran tvekväll igång, funderar på ifall jag ska gotta mig med lite B&J eller lite chips, får ju mindre ont i magen utav chipsen :P  Ja det återstår att se vad jag väljer, är ju lite velig utav mig ibland.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0