Så mätt man vart

Käkade en jätte god middag ute i forssjö med älsklingen familj. Det bjöds på rostade rotfrukter, grillade kycklingfilér samt någont kött, sallad och bea sås. Får se ifall det var sista grillningen för året eller om det kanske hinns med än gång till.

Efter maten fick theo öppna sina paket, han fick bl.a tröjor, skjorta, böcker och en massa leksaker. Bäst var ändå bad delfinen som var jätte god att bita på :P

Vi fick en julklapp utav älsklingens föräldrar, 500 kr var och så fick vi ett jätte fint svart vitt kort på theo från johan och linda. Han står nu prydligt i bokhyllan mellan två prydnadsglas.

När klapparna var utdelade så vart det efterrätt som bestod utav cheesecake, saffransskorpor, nötter och lite annat smått och gott. Nu är hjärtat och jag hemma, jag är fortfarande propp mätt efter allt vi har stoppat i oss.

Vad resten utav denna kväll har att erbjuda det vet jag inte, vi tar det som det kommer. Lägger upp lite bilder på julklapparna vi fick i går.
/M

Vi börjar med två ego bilder






Julklapparna vi fick utav mina föräldrar


Underkläderna jag fick utav älsklingen


värme tofflorna jag fick av hjärtat, har de på mig nu och de är super sköna


älsklingens julklappar han fick utav mig

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0