Shopping och tatuering

Var lite shopping i norrköping och denna gången var det älsklingen som shoppade loss mest utav oss. Han köpte två par skit snygga jeans och sen 3 t-shirts.

Själv inhandlade jag en spikmatta, mamma har ju en som jag brukar låna när jag är där ibland. Så nu tänkte jag att det var på tiden att jag skaffade mig än själv.

Efter shoppingen så vart det dags att gå ner till roger då han skulle tatuera mig. Vart 2 stycker stjärnor som jag skrev om i förra inlägget. De sitter ett bit nedanför nyckelbenen så jag trodde det skulle göra riktigt ont men det gjorde det inte. Gallstensanfallet jag hade känndes 10 gånger värre än när han tatuerade mig, höll nästan på att somna stundtals.

Det tog lite mindre än 1 timme sen var de klara så då begav vi oss iväg till max då älsklingen var hungrig. Jag var också vrålhungrig men får tyvärr inte äta någon fast föda. Min läkare i går rekomenderade mig till flytade föda i dag, det var lite träligt att se honom tycka i sig en god hamburgare :P

Nu är jag hemma och har fått i mig varmakoppen som smakade såååååå gott. Hjärtat mitt är ute i garaget och fixar med bilen. Jag har beordrat honom att vara där ute så mkt som möjligt ( han klagar inte :P ) så bilen åtminstonde är klar tillrättvik.

Medans han är där så sak jag roa mig med att kolla på lite teve och kanske vila en lite stund.

/M





Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0