Sneek peek

Alla vardagsbestyr är avklarade, riset är kokt till risotton ikväll och lunch har jag fått i mig också. Nu sitter jag bara och latar mig i soffan. Ibland så måste man ju få göra det med.

Har varit duktig och spikat upp en tavla ovanför dörren in till vardagsrummet, riktigt nöjd med resultatet. Dock var det ingen höjdare att balansera på en hög barstol för att kunna spika och hänga upp tavla men jag fixade det! Mycket mycket nöjd med mig själv :)

Om typ 30 min ska jag klä på mig extra varmt och gå hem till mina föräldrar då min mor skall hjälpa mig lägga upp ett plagg. Men innan det är dags att gå över dit ska jag värma mig med en kopp té och en rischokladkaka.

Btw här får ni en liten sneek peek på det jag håller på och ritar, vem vet kanske är det ett motiv till en ny tatuering eller kanske bara lite klotter ;) Någon som ser vad det skall föreställa?
/M


Marilyn hänger så fint över dörren in till vardagsrummet


Någon som ser vad det ska föreställa

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0