Söndagskväll

Har spenderat denna söndagskväll med att vara kreativ, har ritat och lyssnat på musik. Det har även dippat lite morotsstavar och nu är jag lite onyttig och dricker en kall breezer som smakar lime.

Både älsklinge och jag är lika osociala för tillfället som sitter framför varsin dator :P i mellanåt slänger vi ett öga på indiana jones och garvar.

Planer för morgondagen då jag är ledig är att jag skall ta tag i vardagssysslorna som disken och ta ett varv med snabeldraken. Skall koka ris så vi har till risotton som vi tänker laga till redan i morrn, vart så himmla sugen på det så kan inte hålla mig tills på tisdag.

Jag skall även gå hem en sväng till mina föräldrar i morrn, mamma är så snäll så hon skall lägga upp ett klädesplag åt mig. Men allra först på min dagordning i morrn är att försäka komma upp i skaplig tid, wish med luck.



Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0