Svår att hitta

Att hitta laddaren till kameran var lättare sagt än gjort. Tror nästan jag vände upp och ner på hela lägenheten innan jag tillslut hittade den i en låda. Jag kanske inte ska nämna att just den lådan rotade jag igenom 2 gånger utan att hitta laddaren. Men nu sitter ialla fall batteriet på laddning så ikväll är det jag som kommer leka paparazzi.

Var hemma förut hos mina föräldrar för att hämta receptet på salsan. När jag var där vart jag bjudet på lunch, mackor men en jätte god kyckling röra. Hjälpte även min mor att sätta upp de nya gardinerna hon hade köpt till vardagsrummet.

Nu sitter jag och väntar på att nagellacket skall torka samtidigt som jag sitter och tittar ut på det inte allt för inspirerande vädret. Regn och rusk, jag hoppas det blir uppehåll tills ikväll då vi ska ut på krogen.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0