Tårta och presenter

Åkte ut till sköldinge en sväng nu i kväll och firade min kusin som fyllde 30 år. Hon fick ett halsband, ask, vin flarra och en brika i presen utav mig, älsklingen och mina föräldrar.

Där ute bjöds det på tårta, kaffe och en massa skit snack om bl.a hundraser och hus. Försöker övertala de om att de ska hänga med på live and jive i februari. De är bra sugna så jag hoppas att de hänger med skulle vara så himmla kul :)

Resten utav denna torsdagskväll kommer spenderas framför teve, det är ju våran tevekväll med en massa bra serier som visas efter varandra.

/M


Bjuder på en gammal bild på min kusin o hennes man
som är tagen på deras bröllopsfest 07 tror jag det är.

Ditt ord
Postat av: Natha

Mööh, jag behöver bli frisk nu så att vi kan ta koooort! Hostar som en idiot! :P



GOD JUL MIN MADDE! <3

2011-12-22 @ 22:15:40
URL: http://nathabells.blogg.se/
Postat av: Maddiie

Ja det tycker jag verkligen! men vi kan ta kort någon gång efter att jag har varit hos roger, ska till honom nästa fredag.



GOD JUL MIN NATHA! <3

2011-12-22 @ 22:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0