Torsdag 8/12

Fick trevliga nyheter på jobbet idag, istället för att jobba halvtid i januari så kommer jag jobba 75%. Sånt gillas, får dock inte stämpla upp till 100% men jag förlorar inget på det så det är ju bra.

Annars så hade denna torsdag bestått utav att skrapa rutor på bilen, jobbat och åter skrapat rutorna på bilen. Det är så underbart men vinter och frosten eller inte.

Ikväll är det tevekväll som gäller som varje torsdag, mysa ner sig i soffan och bara vara. I morrn är det full rulle, ska till frissan, bilbesiktningen, städa av lägenheten samt hinna med en vända på stan. Fullt upp med andra ord men sånt gillas.

Men nu ska jag mysa med mitt underbara hjärta.
/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0