Så var det helt plötsligt februari

I går var det en skit måndag, inget gick riktigt som det skulle. Hamnade efter i tids schemat med patienterna och det är ingen höjdare för det är svårt att jobba ifatt. Kan ju säga att det var otroligt skönt när dagen var över och man fick åka hem. Kim fixade lasange till middag och sen vart det lite teve tittande innan jag sa tack och god natt.

I dag är det den 1 februari och jag tycker inte det var länge sen det var nyårsafton. Månaden som har varit har gått fruktansvärt fort och så helt plötsligt så är vi inne i februari.

Den här arbetsdagen har varit mkt bättre, allt har flytit på och klockat har tickat på i snabb fart. När jag kom hem från jobbet så gick kim och jag till järnvägsgrillen där vi köpte friteraderäkor till middag. Det var super gott och jisses så mätt man vart, är fortfarande mätt och då är det över 3½ timme sen vi käkade middag.

Efter maten så åkte vi ut till sköldinge och kims föräldrar då han skulle kolla vad det var för däckdimension på hans sommardäck. Passade även på att ta en fika där ute och snacka lite skit.

Nu är vi hemma, varvar ner lite innan det är dags att bädda ner sig i sänge. Visserligen jobbar jag inte i morrn så jag skulle kunna passa på att vara uppe lite längre men är så trött så det blir det inget utav.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0