Sista dagen i denna månaden

Ledig i dag så jag har roat mig med att åka till tippen och slänga glasflaskor. Det var ju inte lite flaskor heller, vi hade väl lyckats sammla på oss en närmare 30 st. Innan tippen så gick jag upp på vinde och ställde undan en påsen med böcker som bara tar en massa onödig plats i lägenheten.

Efter tippen så tog jag en sväng ner på stan, träffade madde och charlie inne på hm. Träffade även min mor där inne så jag följde med henne till tygaffären inna jag körde hem henne. Passade på att ta en fika hemma hos henne och pappa samt att kolla på kjolen mamma hade sytt till sig.

Väl hemma så tog jag tag i diskberget som jag hade blängt på under förmiddagen. Det tog inte så långt stund att diska upp skiten bara man väl satte igång. Sen bänkade jag mig i soffan och knåpade ihop en matlisa, älsklingen kom hen lagom tills jag skulle bestäma vad vi skulle äta vilken dag så han fick hjälpa till.

När det väl var klart så åkte vi till willys för att handla, hämtade upp sophia på vägen som oxå skulle dit. Kom hem med 5 påsar med mat så nu klarar vi oss i 2 veckor, är bara lite små saker som behöver handlas.

Resten utav kvällen ser ut att bli lugnt, vi ska nog kolla på ett avsnitt utav the waling dead och sen blir det säker att sappa lite på teven.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0