Vad jag har gjort i dag

Var som sagt ute i sköldinge hos svärföräldrarna och fikade lite, tog med cheesecaken jag hade i frysen. Det hinkades kaffe (cola för min del) och snackades bilar, kim visade 3 bilar han hade hittat på blocket som vi funderar på. Kims bror kom förbi sen så då vart det lite mer kaffe och bil snack.

Påväg hem sen så stannade vi till på willys för lite handling, kom där ifrån runt 600 kr fattigare. Fast nu är det inte så mkt vi behöver handla i matväg de 2 närmaste veckorna.

Kim fixade middagen som vart hemma gjord pizza medans jag plockade in varorna. Efter maten kollade jag på LA Ink och sen fick mina ögonbryn sig en omgång med färg. Så nu är de lite mer mörkbruna, lägger ut en före och efter bild så får ni se.


före


efter
på bilden syns det inte att ögonbrynen vart så mkt mörkare än innan

Resten utav kvällen ser ut till att bli lugn, sitta och nörda lite framför datorn/teven.
/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0