Vad jag har roat mig med idag

Tanke var att jag skulle gå upp lagom när kim skulle åka till jobbet i morse men jag låg och drog mig en stund i stället. Men klev ialla fall upp ur sängen tio i 8, fixade iordning mig och väntade på att klockan skulle ticka på.

Gick ialla fall här ifrån tio i 9 och traskade ner till folktandvården då jag skulle dit på jobbintervjue i dag. Jag var riktigt nervös men det var trevligt att träffa de som höll i intervjuen. Jag känner de sen tidigare då jag hade min praktik där 07 när jag pluggade till tandsköterska. Hur intervjuen gick jag det vette tusan, jag tycke det gick bra iaf.

Får förmodligen svar i slutet utav nästa vecka eller i början utav mars ifall jag får tjänsten eller inte. Jag hoppas ju så klart att jag får den men om inte så är det bara att söka vidare.

Efter att ha varit på folktandvården så åkte jag iväg och handlade lite, käkade lunch här hemma innan jag tog tag i den jätte roliga diskhögen. Men med lite bra musik på hög volym så gick det undan att diska upp all disk.

Gick över till madde och charlie sen vid 12 tiden, vi fikade och pratade bort 2 timmar. Var ju ett tag sen vi sågs sist så vi hade en hel del att prata om.

Är hemma nu och har plockat undan lite i lägenheten och nu så kollar jag på top model. Väntar på att kim ska komma hem så vi kan börja med middagen som idag blir kycklingwok gryta med ris.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0